Funkcjonalności w bankowości internetowej FM Bank

Mój Portfel:

Informacja o posiadanych rachunkach, lokatach i ostatnich transakcjach
Agregacja sald na rachunkach i kredytach
Transakcje:

Przeglądanie listy przelewów wraz z ich statusami
Zlecanie przelewów oraz przelewów odroczonych
Zlecanie przelewów do ZUS i organów podatkowych
Zlecanie przelewów zagranicznych
Zlecanie przelewów między własnymi rachunkami
Zarządzanie szablonami przelewów
Zarządzanie listą kontrahentów
Przeglądanie listy zleceń stałych
Zatwierdzanie koszyka transakcji

Rachunki:

Przeglądanie listy rachunków oraz ich sald
Przeglądanie szczegółowych informacji o rachunkach
Dodawanie nazw własnych rachunków
Przeglądanie historii operacji na rachunkach
Wyszukiwanie transakcji według zadanych kryteriów
Eksport historii operacji do pliku TXT, CSV lub QIF
Wydruk historii rachunku
Wydruk potwierdzenia wykonania operacji
Lokaty:

Przeglądanie listy lokat terminowych
Przeglądanie szczegółowych informacji o lokatach
Wyszukiwanie lokat według zadanych kryteriów
Dodawanie nazw własnych lokat
Przeglądanie historii operacji na lokatach
Przeglądanie tabel oprocentowania lokat terminowych
Zakładanie lokat terminowych
Likwidacja lokat terminowych*
Kredyty:

Przeglądanie informacji o posiadanych kredytach
Przeglądanie harmonogramu spłat kredytów
Spłata raty kredytu
Karty:

Przeglądanie listy kart debetowych i kredytowych
Przeglądanie szczegółowych informacji o kartach kredytowych i debetowych
Dodawanie nazw własnych kart
Przeglądanie historii operacji na kartach
Przeglądanie listy blokad na rachunkach kart
Spłata zadłużenia karty kredytowej
Informacje:

Przeglądanie wiadomości otrzymanych z Banku
Wysyłanie wiadomości do Banku
Przeglądanie komunikatów
Przeglądanie historii operacji wykonanych w systemie
Przeglądanie historii zdarzeń bezpieczeństwa
Przeglądanie listy awiz wypłat gotówki
Awizowanie wypłaty gotówki
Ustawienia:

Konfiguracja elementów prezentowanych na stronie „Mój Portfel”
Wybór strony startowej
Wybór aktywnego produktu
Zmiana hasła do Bankowości Internetowej
Informacja o statusie kanałów i limitach transakcyjnych
Informacja o posiadanej karcie TAN
Konfiguracja skrótów do stron
Konfiguracja symboli obiektów

źródło: FM Bank

5 komentarzy:

Marta Wiśniewska pisze...

Najbardziej zabrakło mi jednej funkcjonalności. Mianowicie mowa tu o cashbill.pl/platnosci/blik gdyż płatność Blikiem to dziś absolutna normalność.

Marek Zawadzki pisze...

Jakoś nigdy nie miałem okazji skorzystać z usług tego banku i nawet nie wiem że taki istnieje lub istniał. Chociaż dość często robię płatności poprzez https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci/przelewy-i-przekazy-bankowe to bank FM jest dla mnie całkowitą nowością. No nic, w końcu teraz założyć bank to żaden problem, tylko największy to go utrzymać.

Marika pisze...

Dla mnie jako studentki najlepszą funkcjonalnością w aktualnej bankowości jest możliwość płacenia gdy jestem za granicą. Pozwala mi to zrealizować karta walutowa https://www.igoriacard.com/anonimowa-karta-dla-studentow dzięki której wiem, że nie muszę się przejmować całkowicie kupowaniem i sprzedażą waluty, tylko karta mi to sama wszystko realizuje.

Karolina Zarębska pisze...

Super wpis. Pozdrawiam

Mateusz Domański pisze...

Ja nie jestem użytkownikiem tej bankowości więc nie bardzo mogę się na jej temat wypowiedzieć. W moim przypadku najlepiej jest zdecydowanie wymieniać walutę poprzez kantor internetowy Cinkciarz i właśnie wtedy wiem, że taka wymiana jest bardzo opłacalna.